Поліграфія

Рекламна поліграфія, мабуть, є одним із провідних інструментів для звертання до потенційного клієнта. Як засіб реклами, поліграфія має кілька безсумнівних переваг. По-перше, це відносно низька вартість порівняно, наприклад, із телерекламою. При цьому охоплення цільової аудиторії досить широке. Ще однією перевагою поліграфії є тривалість взаємодії з цільовою аудиторією. Так, наприклад, календар, подарований як сувенір, буде нагадувати про вас протягом усього року. Але головною перевагою поліграфії є її демократичність і ненав’язливість.

Рекламна поліграфічна продукція забезпечує чіткість і виконує ряд додаткових функцій: несе первинну інформацію про послугу та товар, привертає максимально можливу кількість нових споживачів (різноманітні листівки, флаєри, буклети, плакати), формує та підтримує попит (брошури, каталоги), покращує імідж компанії та викликає лояльність (корпоративні календарі, листівки і т.д.).

Сучасна поліграфія має безліч можливостей, проте найбільш популярними методами друку на сьогодні є:
Офсетний друк — досить економічний, при цьому має високу якість та продуктивність. Забезпечує яскравість і чіткість друку на папері різної щільності. Відмінний вибір для стандартної продукції, що випускається середніми і великими тиражами. Зі збільшенням тиражу зменшується вартість одиниці замовлення.

Цифровий друк — схожий із звичайним друкуванням на принтерах різної модифікації. Найбільш оптимальний вибір для термінового друку, друку невеликих тиражів різного формату, при частій зміні введених даних.
Широкоформатний друк — вид цифрового друку. В якості носія використовуються тканини, самоклеючі плівки, сітки. Незамінний при виготовленні банерних розтяжок та інших елементів зовнішньої реклами.